A


aboutchatlinksarchives


Thursday, December 29, 2011
im gonna miss 2011 @ 9:55 PM

hell to the o . entry aku ? aku nak story pasal life aku dlm 2011 . dari awal tahun okay ? mcm biasa and mcm tahun sebelumnya , kalau tnggu first day sekolah mmg excited . bila mlm sebelum hari pertama persekolahan tu , aku mmg tak boleh tidur. yeahhh . sbb excited nak pergi sekolah and meet my friend also excited for being form 4 student . seronok pada awal nya dpt masuk kls sport science . alahh . normal . bangga jugak digelar budak kls sns . haha. walaupun result PMR aku tak seberapa , dpt jgak aku jejak kaki dlm kls sns. Then ,bila dah dok exam sumartif 1 , yaALLAH . burok nya result . yelaa , org yg lagi pandai dari aku mmg la kumpul gred A , tapi , sebaliknya pada aku. i have sitted for 2 sumartif when im still a sport science student . time tu baru aku menyesal bak kata org 'sudah terhantuk baru tengadah' haha . kan2 ? tengah tahun , aku terpaksa pindah ikut family aku . tak perlu story detail sgt lahh . berat hati aku nak tinggalkan sibu , kawan2 , dan banyak lagilahh . hmm . lagipun aku dah tinggal kat sibu 16 tahun dh pun . eventhough , aku terpaksa pindah dgn rasa dipaksa , pilu , ahhhh , semua lahh , hmm , aku dpt benda yg lgi baik dkt sini. aku dpt masuk kls sastera . itu pilihan aku sendiri . subject yg aku ambik sng giler doo . haha . nak tahu ? bm , bi , sej , math , sns , pi , t.i , psv and km . sumpah ! sastera lagi seronok dari  science . hee . i have passed the exam with flying colours .bukan nak show off , im proud for myself . then , masa cuti pulakk . aku meet org yg aku mmg rindu sangat2 . bak kata org melayu sarawak .'rindu gila babi ehh' . syokk tauu . aku meet kawan aku .  ayu , maria , dan as . as , hhmmm . you have change . bila kat kpg , aku jumpa friend aku . hmmm . lastly . i can meet my beloved tarzan .hihiii . rindu doo . haha . okay la . thats all . aku nak kaka lepeh , ko dengki lantak ko k , kwn blogger aku bkn dari srwk jk . hehe. k bye . salamm~

about
you think you know me.

Assalamualaikum to muslim and hello to non muslim
Thanks for stop at my page .

my name is Nur Fitri Afeeza .
Im one of Sarawakian Blogger .
Im an ordinary and friendly girl .
arzie life